woensdag 22 augustus 2012

Wat zijn ze gegroeid

Zijn het geen schatje en wat zijn ze gegroeid.Kijk hier maar zo waren ze 5 weken geleden toen waren ze een dag oud 
Het is even geleden dat ik hier was. Maar na onze vakantie dat we terug waren had ik nog geen puf en zin om te bloggen. Nu het normale ritme  weer zijn plek heeft gevonden, kriebelt de nieuwsgierigheid weer naar blogland met al zijn bloggers.
We zijn naar Kroatie geweest  maar daar over meer, eerst wilde  ik een update geven van onze lieve levendig kittens en zijn we opzoek naar een nieuw thuisje voor ze
Is hij niet lief en lijkt spreken op zijn moeder

Dit zijn z'n andere broer en zus  en de andere zus kon niet wachten en kwam al naar me toegelopen wilde niet gezamenlijk met z'n allen op de foto maar madam wil zelf vol in de picture staan

Geef haar geen ongelijk ze is om op te vreten

Esther


14 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Wat een schatjes zijn het toch.
Leuk hoor,dat je ze weer even laat zien.

Groetjes Ans

sharon's shabby creations zei

Hoi Essie,

n.a.v je leuke berichtje ben ik gaan kijken op je blog!! Wat een gezellige blog zeg!! Leuk nieuws ook over de kittens!! Ik ben ook helemaal weg van de blogpost over de winkel deja-vu! Je zou daar vlak bij wonen zeg, dan ben je gelijk failliet!!

Ik ben natuurlijk gelijk je volger geworden en zet je ook gelijk in de sidebar!!

Ben benieuwd naar de nieuwe blogpost!!

Groetjes Sharon

Atelier Valerie zei

Ze zijn zo mooi, echte schatjes!
Kon ik er nu maar eentje knuffelen.
Vele lieve groetjes, Valerie ♥

Home and Lifestyle zei

Wat een schatjes! Dat wordt vast lastig bij het afscheid nemen!

Nog een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

Sjonke's Kronkels zei

Ze zijn echt schattig!!
Groetjes,
Marion

What's in a day zei

Wat een lieve kittens, konden ze maar altijd zo klein blijven.
Lekker terug van vakantie!!!


♥Eefie

Sandra zei

aaah smelt smelt, wat een lief koppie

Het stokpaardje zei

Wat een scheetjes. Veel succes met het vinden van een goed thuis.
Groetjes Iris

Het stokpaardje zei

Wat een scheetjes. Veel succes met het vinden van een goed thuis.
Groetjes Iris

Anoniem zei

Daar smelt je helemaal van. Ze zijn nog zo aandoenlijk. Ik hoop dat je goede huisjes voor ze zult vinden.

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Ow wat een dotjes,ik smelt en kijk niet te lang,ik heb er al 3 en ben verslaafd aan poezebolletjes,zo schattig,fijne avond,lieve groet Musje.

Thuis Thuis zei

Oohh wat lief!
Kun je ze opsturen ik zal mijn adres wel geven haha.
Baby's, kittens, en pups daar smelt je steeds weer van.
Liefs, Annette

Christine zei

Oh Esther,
Ik herken het gevoel van even niet bloggen.
Ik werk sinds 4 weken en de baan is heerlijk maar heel vermoeiend.
Ik werk 32 uur en als ik thuis kom, dan plof ik neer, bij wijze van spreken.
Oei die poepies, wat zijn ze leuk!!!!
Ja meid, ze zijn werkelijk adorable!!!
Liefs Chrissie

Elly's kleine idylle zei

Welkom thuis !!!!Leuk om even weer een post van je te lezen ....Maar wat zijn je kittens toch snoepies zeg !!!!ik hoop dat jullie een goed tehuis vinden maar dat gaat vast wel lukken toch met deze lieverdjes.Wie wil deze nou niet !!!!!!!
nog een fijn weekend...ELLY.