woensdag 11 juli 2012

Dit is het hart van een in bloei staande clematis "president"
Hij houdt van een vochtige bodem . Hij heeft het dan nu ook goed naar zijn zin


Ik heb hem destijds uitgekozen om zijn diep  violette kleur

Als je de knoppen ziet die net open gaan zijn het net kleine tulpen



Ondanks het weg blijven van de zon hoop ik toch een beetje zonneschijn te brengen met de bloeiende clematis


Op het  kittens gebied is het hier nog erg rustig.
Al hoop ik wel dat er 1 dezer dagen wat komt.
Moederpoes heb ik vanochtend nog niet gezien met haar bolle buikje .

Groetjes en een fijne dag
Esther

11 opmerkingen:

Atelier Valerie zei

Jouw clematis is prachtig van kleur!
De onze zijn door de strenge winter
jammer genoeg gesneuveld. We hebben al nieuwe geplant, maar door de weinige zon weet ik niet of ze gaan bloeien. Jij hebt geluk, geniet van je bloemenpracht.
Nog een fijne dag, groetjes Valerie

Thuis bij Tjits zei

ze zijn zo mooi!! hier bloeien ze ook uitbundig en inderdaad is deze natte zomer voor dit soort planten een zegen! alhoewel ik zelf wat ietsje meer zon gebruiken kan haha:)

fijne dag!
lieve groet, Tjits

Thuis Thuis zei

Oh, wat een prachtige kleur en foto's ervan!
Hier staat hij ook in volle bloei.
Wel lichter van kleur. Nooit gedacht dat hij het zou redden. Ja dus.
Maar het weer mag wel wat beter.
Lieve groetjes, Annette

Anoniem zei

Wat een prachtige clematis en mooie foto's ervan. Er kwam hier net een dikke bui over. Dan geven bloemen wel wat zonneschijn.
En als de poes zich verstopt is ze misschien wel bezig.

Lieve groet,
Gerry

Sjonke's Kronkels zei

Hij is echt schitterend Esther!!
Groetjes en fijne dag,
Marion

Meike zei

Wauw, mooie foto's! Ik heb nog nooit een Clematis in het paars gezien, wij hebben in de tuin een roze.

Christine zei

Prachtig, wat een kleuren!!!
Oh heerlijk om ze te zien, die schitterende bloemen.
Heb jij geen zon dan Esther?
Hier volop!!! Ahummmmmm
Nou zeg, die kittens zitten heerlijk zo bij hun mammie in der buikje, maar ik ben razend benieuwd!
Liefs Chrissie

Ans van Ispelen zei

Echt een schitterende kleur,deze clematis.
En je hebt er prachtige foto's van gemaakt.
Ik ben benieuwd naar de kittens die komen gaan.

Groetjes Ans

Homemade Home zei

Prachtig!! en wat een mooie foto's.
Veel succes met het dikke moedertje. SPANNEND!!
Fijn weekend groetjes Nelly

Rozen van papier zei

Nog bedankt voor je meelevende berichtje op mijn blog.Ook in blogland is niets volmaakt helaas.

Je clematis is erg mooi!

Groeten Janny

Elly's kleine idylle zei

Wat is dit een prachtige clematis zeg !!!!Geweldige kleur en wat bloeit hij uitbundig !!!
Spannend hoor voor jullie en ik ben wel heel benieuwd hoeveel kittens er komen...Succes ermee !!!
lieve groet...ELLY.