vrijdag 25 november 2011

Award

Wauw ik heb een award gehad, Ik ben er blij mee!1
Van Natasja van het blog Twidde Brocante heb ik een blog award gehad.

Nu mag ik dus 7 dingen van mezelf vertellen die jullie nog niet wisten .

1 Ik ben Esther 39 jaar van nature ben ik een brunette maar momenteel is het rood,7 jaar geleden van uit het Noorden  Drenthe naar het Zuiden, Noord Brabant ben verhuisd en dat was wel even wennen.

2 Woon op een boerderij met heel veel dieren en hou van een landelijke stijl en dat past wel in deze omgeving

3 Ik ben nog niet zolang geleden een orientatie Cursus  Beeldende kunst 3D gaan volgen ben net over de helft en het laatste projekt gisteravond afgemaakt een schedel. Lekker luguber straks in huis.
Het eerste gedeelte heb ik afgerond 2D en ik heb wat foto's toegevoegd

                                      




 4 Heb soms meer creatieve dingen zo in mijn hoofd heb zitten dat er uiteindelijks niets uit handen komt. Ik gewoon veel te veel wil en niet weet wat ik het eerst zal doen.

5 Ik heel veel dingen leuk vindt. Naaien, tekenen en schilderen, freubelen met alles en nog wat , haken , fotograveren, lezen, bakken en taarten maken, bloemschikken,de tuin al schiet dat er ook wel eens bij door alle andere dingen.

6 Ben een echte thee leut en drink dan ook heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel thee!

7 Dat bloggen soms heel verslavend kan zijn en ik meer dingen wil laten zien dan af en toe kan. De tijd die er soms in gaat zitten,maar dat gaat met de meeste dingen .
Maar het blijft leuk.

Nu mag ik de award doorgeven en dat vindt ik best lastig omdat er heel veel leuke blogs zijn. Ik geef de award door aan degene van waar de bloggen nog niet zoveel volgers hebben en toch echt het bekijken waard zijn.

Zzamzara van Kirsten
                                       Maison Louise  van Loes                                  

6 opmerkingen:

Le Patiné zei

Je hebt hem verdient hoor. En leuke weetjes.

gr Natasja

What's in a day zei

Gefeliciteerd hoor, je verdient hem, wt ontzettend leuk dat je die opleiding volgt, ik vind je foto's heel mooi, lijkt me best moelilijk, maar jij hebt wel die creatieve inslag.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Desirée-ScrapDees zei

jeetje wat kan je mooi tekenen/schilderen zeg, doe ik je niet na hoor! EN ja brabant is ook niet alles, woon er sinds mijn vijfde en af en toe vind ik het nog steeds niet alles, maar ja denk altijd maar zo dat het overal wel wat is hé!

Christine zei

Hoi Esther,
Gefeliciteerd met je award, reuze leuk voor je.
Leuk dat we wat meer van je weten en vooral dat we zien wat voor een mooie tekeningen jij hebt gemaakt.
Eerst bloemschikken, nu 3D beeldende kunst, ik vind het echt heel knap van je.
Ik heb de award door gekregen van je, super lief.
Ik zal even proberen om er "iets van te maken".
Reuze bedankt en een super fijn weeknd alvast!!!
Liefs Chrissie

Antonia zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met de gewonnen award Esther, dik verdiend hoor! Fijne week, groetjes Anja

Marijke van Ooijen zei

Hay Esther,

Meis gefeliciteerd met deze Award!
En je hebt het verdiend hoor...je blog is hartstikke leuk...
En wat leuk je curcus...je maakt al leuke dingen zeg..
Tof dat je op en boerderij woont...dat lijkt me heerlijk!

Dag meis...
Marijke