zondag 2 oktober 2011

update kittens

Toen ze nog maar pasgeboren waren , had ik beloofd een update. Ze waren toen nog zo klein.
Het heeft even geduurd. Met mama Dotje naar de Dierenarts en weer terug. Moeders had een ontsteking  er stond zo'n druk op dat deze was open geklapt met gevolg een gat bij de tepels bij haar buik. Ze is gelukkig redelijk hersteld en  ze wilde de kittens toch blijven voeden.. Het gaat nu beter met haar en de wond is bijna genezen en de kittens groeien goed.
Sinds vanmorgen loopt ze ineens weer slecht dus, waarschijnlijk wordt het weer een bezoekje aan de dierenarts
We hebben er 4 maar de 4e ligt  links te slapen
Als iemand nog een kitten zoekt. 1 houden we in iedergeval zelf tenzij we geen plek vinden , dan wordt het verhaal anders  wat.


Heb weinig tijd voor het bloggen gehad, maar dat betekend niet dat ik stil zit.
Projekten genoeg, maar daar zal ik binnenkort iets van laten zien

Groetjes
Esther

4 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Gelukkig maar dat het met de moeder beter gaat...en wat een schatjes zijn het toch!

Lieve groetjes, Ingrid

Anoniem zei

Ohh lief !! ik vind het zwarte poesje echt een mooitje,fijne week,lieve groet Joke.

Elly's kleine idylle zei

Wat een verhaal zeg !!!Maar gelukkig gaat het weer iets beter met mama dotje....Maar Oh.....wat zien ze er lief uit !!!!Ik vind ze allemaal even mooi !!!!
en lieve groet Elly.

Anneke zei

ik kwam bij toeval op je blog.
wat een scheetjes zijn dit en van die lieve kopjes