woensdag 5 oktober 2011

bloemetje op woensdag en meerdere projekten

Dat ik het bloggen even voor wat het was heb gelaten , betekend niet dat ik stil zit. Heb namenlijk een aantal projekten waar ik mee bezig ben.
Dit mooie bloemetje is er èèn van het is voor een setje kleding voor mijn oudste dochter Esmee.
Het viel niet mee om sommige dingen te fotograveren vanwege de kleur en glans in stoffen. Of het ligt aan de fotograve. Mooi roosjes of niet. Voor nog meer bloemetjes ga je naar  Veronique van het blog Een snel kloppend hart ♥ 

Het volgende projekt is bijna af dus kan het bijna het resultaat showen, maar dat zal nog heel even moeten wachten. Kunnen jullie misschien raden wat het wordt? 

Tja en deze kleur stof liet zich niet zo goed fotograveren. Het is een effenoverhemd en moet worden opgepimpt als schoolschort. De Kleur is donker paars. ( Niet te zien op de foto) 

Tja en eigenlijk is dit niet een projekt van mij maar van mijn dochter. Waar ik af en toe de helpende hand toe steek. Op school hebben ze zoals ze dat hier noemen een eiershow.( je ei kwijt kunnen)Mischien voor de meesten bekend als weeksluiting. Dit hebben ze 1 x in het jaar waar leeftijds genoten en een aantal klassen en ouders naar toe mogen om te kijken. Ze wil graag een modeshow organiseren met een vriendinnetje met zelf gemaakte kleding. Ze nemen heel wat op een hals maar ze gaan ervoor en beginnen er al optijd mee. Er zit nog al wat werk in.Het is pas volgend jaar, dus hebben ze nog genoeg tijd om er aan te werken. Ze zijn gesponsord door de stoffen die ik af en toe van mijn werk kan mee nemen en left overs van mama 

13 opmerkingen:

Nicole (MLBV crafting) zei

Leuke stofjes en wordt je haakwerkje soms een sjaal. Daar ben ik dus mee bezig voor mijn dochter hihi.
Geweldig dat je dochter werkt aan een modeshow voor de weeksluiting, een hele klus.
groetjes, Nicole

Anoniem zei

Dus die berichtjes zijn ook niet aangekomen??

Ggggrrrr...maar nu is ales opgelost, gelukkig!!

Stomme update van Blogger!!

Ja, met manlief gaat het gelukkig beter, hij heeft nu een elastische kous en dat zit prettiger als een zwachtel.

Alleen blijken de pillen niet aan te slaan(komen ze na 4 weken achter, snel he) en dus is hij die nu aan het afbouwen en met nieuwe begonnen.

Word het een dekentje of een poncho? Kussen kan ook nog natuurlijk!!

Fijne woensdag.

Liefs Thea ♥

Home and Lifestyle zei

Je bent er maar druk mee!!

Lieve groetjes, Ingrid

Een sneller kloppend hart zei

Wat een mooie stofjes! Geniet van je projecten én zorg goed voor jezelf, alleen jij weet wat je echt nodig hebt om je fijn te voelen.

Fijne dag

Veel groetjes, Veronique

Thuis bij Tjits zei

voorlopig hoef jij je niet te vervelen! af en toe wel even een break voor jezelf nemen hoor!

lieve groetjes, Tjits

Unknown zei

Mooi hoor!!Nicole*

hokje zei

Mooie stofjes hoor en wat een creatieve dochter... van wie zou ze dat nou toch hebben ;)

Fijne dag. Groeten, Miranda

Elly's kleine idylle zei

Je hebt het dan wel druk...maar het resultaat is dan ook heel mooi !!!
Lieve groet Elly.

What's in a day zei

O, wat heb je veel om te maken, maar wel heel erg leuk.
De eiershow ken ik, heel gedurfd hoor een modeshow....
Misschien wordt het weel een granny square???

Lieve groetjes,
Eefie

Marian zei

Oooh wat een super idee om een stofje met bloemen te gebruiken voor Bloemetje op woensdag..
Moet ik onthouden voor de volgende keer, als ik zonder bloemen zit. bloemenstof ligt hier ook nog genoeg.

Mayflower zei

Wat een prachtige stof met de Rozen, je bent druk bezig met allerlei handwerken.
Het haakwerk wordt misschien wel een kussen of warm plaid voor de koude dagen en wat een leuk project van je dochter, daar moet je zeker op tijd mee beginnen.
Heb ook nog even je vorige post bijgelezen, wat een schattige kittens en wat heeft moederpoes het zwaar te verduren met zo'n viertal. Hopelijk gaat het weer wat beter met haar en ik hoop dat je voor de kittens een liefdevol huisje zal vinden.
Lieve groet, Mea

Bonjade zei

Wat een bijzonder bloemetje vandaag bij je....
Volgens mij bij je een mooie plaid aan het maken, of niet....?
Fijne avond
Lieve groet

Maria zei

Jij bent mooi onder de pannen..

liefs Maria